tag:blogger.com,1999:blog-24130507.post114414219840488701..comments2023-07-28T12:29:08.771+02:00Comments on Bizzen: Er der tid til omtanker?Dorte Tofthttp://www.blogger.com/profile/12873491674536554459noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-24130507.post-1144166203120633852006-04-04T17:56:00.000+02:002006-04-04T17:56:00.000+02:00Tak for tippet om debatten vedr. Naked Conversatio...Tak for tippet om debatten vedr. Naked Conversations. Det blev til et kort kig - interessant at se holdninger brydes. Vender tilbage dertil snart.Dorte Tofthttps://www.blogger.com/profile/12873491674536554459noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-24130507.post-1144151984793904922006-04-04T13:59:00.000+02:002006-04-04T13:59:00.000+02:00Hej Dorte!Jeg fik først mulighed for at læse din a...Hej Dorte!<BR/><BR/>Jeg fik først mulighed for at læse din artikel i Berlingske Business idag og ville lige knytte en kommentar. Det er helt rigtigt, at din artikel er noget mere postiv end dit blog-indlæg, men jeg synes det er relevant at tage de mere problematisk aspekter op også.<BR/><BR/>Jeg synes af og til der kan tegne sig et polariseret billede af corporate blogs - enten er skribenten 110% for og ser det som firmaer eneste rette kommunikationsform, eller også er de helt imod.<BR/><BR/>En meget interessant debat er der på bloggen bag bogen "Naked Conversations", hvor Shel Israel og Robert Scoble var på <A HREF="http://redcouch.typepad.com/weblog/2006/03/index.html" REL="nofollow">besøg hos Amazon</A> og fik svar på tiltale af Amazon's CTO Werner Vogels (og gensvarede på deres blog). <BR/><BR/>Amazon ville gerne have hard facts om virksomhedens fordele fremfor de kommunikationskanaler de allerede havde. Shel pointerer mere blogs værdier som "bløde" og ikke direkte målelige i ROI sammenhænge.Anonymousnoreply@blogger.com