5.1.07

Afviser angreb på First North

Den såkaldte babybørs, First North, og firmaerne, der er gået på den, udsættes for unfair kritik. Det mener direktøren for Notabene - et af de første firmaer, der gik på First North. Brian Mertz Pedersen går i en velargumenteret kommentar til mit tidligere blogindlæg "Friværdier bag aktiegalskab" i rette med mig, formanden for Dansk Aktionærforening, Claus Silfverberg, og flere andre.

Blogindlægget har faktisk fået tæt på allerflest kommentarer af de omkring 270 indlæg, jeg har skrevet. Mertz Pedersens kommentar ligger længst nede, og her kan du blandt andet læse følgende:
..jeg skal naturligvis skynde mig at erklære mig enig med bestyrelsesformand for Danske Lægers Vaccinations Service A/S Karsten Østergaard, når han i Børsen den 22. december tager afstand fra det billede, som nogen synes at have malet af de danske private investorer som småt begavede ludomaner, der ukritisk kaster livsvigtig opsparing i højst risikable selskaber.

Notabene bistår i øvrigt erhvervslivet med at få deres websteder til at markere sig, når søgemaskiner som Google og Yahoo gennemtrævler nettet efter svar på en given forespørgsel.

Interesseret i aktiehandel og de nye børsnoterede spillere? I ludomaner, lykkeriddere og hårdarbejdende iværksættere. Tag et kig på det gamle blogindlæg og de mange kommentarer, og fortæl gerne hvad DU mener.

Tilføjelse kl. 15.30: Tag også et kig på artiklen "First North på vej mod et kæmpeflop". Jeg havde overset den.

Ingen kommentarer: