19.9.06

Ny proces at håndtere viral antimarketing

Thomas Weikop, administrerende direktør for GoViral, har en interessant kommentar til mit indlæg "Forsøg med viral krisehåndtering". Han skriver blandt andet:
"Jeg taler med mange topledere og toprådgivere om viral spredning. Mange er i processen med at inkludere viral spredning i deres marketing kampagner. Kun ganske få derimod har inkluderet blogs, nyhedsgrupper, eller private hjemmesider i deres Crisis management håndtering.

Når dette ikke sker, er det ofte med en forklaring om at her er tale om nye kommunikationskanaler, det er komplekst at monitere og vigtigst at det er yderst svært at dæmme op for en negativ viral spredning." citat slut.


Det var i min mandagsklumme på bagsiden af Berlingske Business, jeg brugte Weikop som kilde. Vil du læse mere fra hans kommentar, så følg ovenstående lænke. Han foreslår i øvrigt også, at man prøver at google på "direktør undskylder".

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg faldt lige over denne tegneserie af "rigtig viral markedsføring" - og tænkte på dit indlæg:

http://blaugh.com/2006/09/13/true-viral-marketing/

Dorte Toft sagde ...

Gnæk, gnæk. Den var syret :-) Dorte