4.1.07

En ommer for Berlingske Rejseliv

Hvilket tilbud. En indkøbstur til New York med fly og hotel til under 2.000 kroner. Berlingske Rejseliv har lokket med sine helt nye tilbud og spændt forventningerne højt. Men selvfølgelig. Da vi alle klikkede omkap kl. 12 i dag for at score et par billetter, gik systemet i knæ.

Gnæk, gnæk. Den gode gamle fadæse. Spænder man forventningerne højt, er der stor risiko for en fuser. Ekstraordinære spidsbelastninger er hårde at klare, eller er der andre forklaringer?

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tja, du kan jo sende spørgsmålet videre til din egen arbejdsgiver. Måske er forklaringen, at ansatte i det Berlingske Officin sad klar med mussen 11.59.59?

Mvh,
Thomas

Anonym sagde ...

Fastansatte i Berlingske Officin kan ikke deltage i kampen om Rejselivs gode marketingstilbud.

Desværre.

Søren Krogsgaard, B.T.

Dorte Toft sagde ...

Ups.... Berlingske er en af mine kunder og en fast en. Men jeg er jo ikke fastansat. Så skulle det vist være o.k. at byde ind:-)

At systemet skuffede mange, er dog ikke så mærkeligt, også ud fra, at der jo var et begrænset antal billetter. Jeg alene kender to andre, der sad parat ved tasterne kl. 12 for at score New York-billetter. Og selvfølgelig ryger man i kø, for der skal jo være tid til at det antal, der svarer til de billige billetter, der er, får svaret på alt.

Jeg tror, at en bedre tekst på kø-billedet, ville have hjulpet. En mere forklarende tekst, så det ikke blot virker, som om systemet var gået i knæ. Men det var det godt nok på et tidspunkt at dømme efter en efterfølgende fejlmeddelelse (var vist "server not found".

Dorte